Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. május 28., hétfő

Fejezet: tizenhat

Halihó!
A tegnapi nap egy kicsit lefárasztott, tehát itt most nem tudok ódákat zengeni meg minden...
Csak annyit, hogy új szereplő tűnik fel benne, akinek az elkövetkező kb. 3-4 fejezetben fontosabb szerepe lesz. Oldalt láthattok róla képet. ^^
Puszi: Alexa L. Wozde xx


   (Macey Cowell)

   Útban Párizsba. El sem hiszem, hogy Párizsban fognak koncertezni a fiúk és egy hetet maradunk ott! Ez egy álom.
   Igaz, ami igaz, amikor komppal átkeltünk a valamilyen – dunsztom sincs milyen – tengeren kicsit elfogott a Titanic hangulat, így arra a napra bezárkóztam a szobánkba. No, meg a tengeri betegség… Hogy nekem miért van mindig mindenféle bajom?
   - Gyógyszer? – lépett mellém Simon, mire felmutattam neki az immáron üres levelet.
   - Bevéve.

   - Bonjour beauté – ott álltunk Párizs utcáin, amikor ez a fiú leszólított. Éppen az Eiffel-tornyot csodáltuk, amikor odaszólt nekünk (nekem?) a festővászna mögül. - Vous n'êtes pas d'ici ou /Te nem idevalósi vagy/.
   -
Vous demandez ou dire /Kérdezed vagy mondod/ ? – kérdeztem vissza. négy évig tanultam franciául, de elég sok nehézséget okoz nekem a nyelv.
   -
Je vous entends. Accent anglais est /Hallom. Angol akcentusod van/ - mosolygott a rejtélyes, francia idegen. Felállt és levette a barettjét.
   - Parlez-vous
anglais /Beszélsz angolul/ ? – ragadtam meg az első kiskaput. Bármit csak ne keljen franciául bájolognom.
   - Un peu /Egy kicsit/ - rántotta meg a vállát. Fellélegeztem, majd angolul kezdtem volna folytatni, ha tudtam volna miről.
   - Mit nem tudotok hol van ? – hajoltam oda bácsikámhoz.
   - A Paris Lerux Aréna.
   - Nem tudod, hogy merre találjuk a Paris Lerux Arénát ? – kérdeztem az idegen francia fiútól, akinek még a nevét sem tudtam. – Ööö...
   - René vagyok – hajolt meg előttem egy picit, majd a kezemet kezei közé véve, apró csókot nyomott rá. – René Le Pfranc.
   - Örülök – mosolyogtam rá pironkodva. – Macey vagyok. Macey Cowell.

     (Harry Styles)

     Amikor Macey-t leszólította az a francia cicafiú azt hittem agyvérzést kapok. Értettem mit beszélgetnek, mert folyékonyan beszélek franciául, de legszívesebben kitéptem volna a nyelvét annak a cicafiúnak.
   Főleg, amikor kezet csókolt neki. Visszafolytott levegővel figyeltem, ahogy aza Rőnné nyalogatja
Macey kezét. Vagy most nekiugrok vagy felrúgom az Eiffel-tornyot.
   - Ők itt… - fordult felénk Macey, de nyálas természetű csigazabálókám a vállára teszi a kezét és végig simít a karján.
   - Tudom kik ők, beauté – mondta lágyan. De lehánynám. – Gyertek utánam.
   - Ez lenne itt a Lerux – állt meg egy óriási csarnok előtt. – Nekem ide nincs bejárhatóságom, úgyhogy viszlát. Remélem, még találkozunk beauté.
   
- Én is – mosolygott vissza Macey.

   (Macey Cowell)

   A koncertre egy testhez simuló fehér ruhát vettem fel, amin lilás pici virágok voltak, a háta pedig mély kivágású volt. 

 
   A koncert ugyanabban a mederben folyt végig, semmi új nem történt.
   A helyben lévő dedikálás után fáradtan igyekeztünk vissza a szállodába, ám amint kitettük a lábunkat az arénából egy ismerős hang ütötte meg a fülemet.
   -
Bonjour à nouveau beauté /Helló ismét gyönyörűség/ - mondta René. Hanyagul az épület falának dőlt; sötétvörös barettet, fekete öltönyt, fehér inget, farmert és sportcipőt viselt.
   - René – köszöntöttem vidáman. – Te meg mit keresel itt? – Átverekedtem magam a tömegen, majd odaléptem elé; ő kezet csókolt nekem.
   - Szeretnélek elhívni egy… izé… sétálni – mondta zavartan, de egy bizonyos mosoly még mindig az arcán bujkált. Olyan aranyosan mondta ki a szavakat francia akcentussal.
   - Felőlem rendben van – mosolyogtam -, de előtte (ha nem bánnád) átöltöznék valami… kevésbé kihívóba.
   - Rendben. Itt megvárlak – mosolygott
   A többiek után siettem, majd felmentünk a szobáinkban. A Hotel Ritz Paris-ban szálltunk meg és mindenkinek külön szobája volt.
   Felvettem egy zöldes-barna pólót, egy fekete nadrágot és egy lapos talpú világosbarna balerinacipőt, de tekintve arra, hogy már majdnem teljesen sötét van és hideg, magamra kaptam egy barna bőrdzsekit is.

16 megjegyzés:

  1. szia:) nagyon jó lett ez a rész is,és egyre jobb lesz ez a blog! :D imádoom <333 szuperjo vagy!
    csak így tovább,puszi xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszi-köszi. :) Nagyon köszönöm. :D
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  2. jajj,hogy ezen a cicafiún szakadtam a röhögéstől :DD jujj,Harry fiú féltékeny *-* jájjj Macey mit sétálgat ezzel a sráccal(akit megjegyezném cukika :DD) hihi :DD na mindegy várom a kövit siess!!
    Puszi:Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meow... :$ xd
      Harry szerintem még lesz is féltékeny. ;)
      Igyekszem cuki fiúkat válogatni. :P
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  3. Hallod.. hallod.xdd én sírtam ezen. ez a féltékeny Harry a szívem csücske. xd
    Felrúgom az Eiffel tornyot nemérteed?xdd
    Amúgy francia csávó? úúúszia.;Dd
    Hogy is hívták azt a csávót akivel kéne menjél.. és mennék én is. aki kérdés hogy jól néz-e ki? xdd nem francia?:D*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te mindig a labilis érzelmi állapotúakat csíped.. :| xd
      jepp.. cukifiú. :)
      öö.. nem francia.. xd

      Törlés
  4. Ediig is imádtam a történeted, de Franciaországnak olyan szinten a rajongója vagyok, hogy már amikor Párizst meghallottam, ösztönösen közelebb hajoltam a monitorhoz... 30centivel! :D René-t már most imádom és ezt úgy kell érteni, hogy I-MÁ-DOM!!! nagyon, nagyon szeretném, ha nem 3-4 fejezetben lenne benne, hanem (ha csak mondjuk SMS formájában az sem baj)mondjuk úgy végig... vaaagy addig, amíg Macey össze nem jön Harry-vel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérések áradata. :D
      Én is nagy Párizs fanatikus vagyok, de amikor írtam nem hajoltam közelebb.. ^^ xd
      De sajnos René-t nem tervezem hosszú szereplőnek...
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  5. Nagyon jó lett, csak így tovább! Cicafiú, meg felrúgom az Eiffel tornyot:D Ezen szakadtam :D:D Várom a következőt, siess! :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.
      Igyekszem poénokkal oldani a dühöt.
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  6. Kedves Alexa L. Wozde!!!

    Úhúúúúúúúúúú, jujjj, wúúúh!! /Megint értelmes vagyok. xDDD De a tegnapi nap után nem csoda. ;) / *-*

    René nagyoooon cukiii :DDD Nekem legalábbis nagyon bejön. ;)

    Harry szemszögről: Na jó Harry, de agresszív lettél hirtelen. XD Még megijedtem... ._. "nyálas természetű csigazabálókám", és a "cicafiú" nagyon ott volt. :DDD

    Na most pedig, tessék nekem igyekezni, én meg írom a novellát neked. ;)

    Puszillak, IMÁDLAK,

    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Liraa!
      Azt hiszem értem mit akarsz mondani. :)
      Harry... mindig is ilyen volt, csak senki sem tudta róla... xd
      Már várom a novellát, de még mindig nem írtál e-mailt, hogy miért írjak én e-mailt. xd
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  7. Szia!
    Ez irtóra tetszett :DD
    Szerintem René tök cuki azon a képen :D
    Harry kicsit se lett féltékeny áhh dehogy csak mindjárt felrúgja az Eiffel-Tornyot x'DD
    Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök.
      René nem csak a képen cuki. :P
      Őszintén mondom, hogy nem tudom honnan jött ez az Eiffel-torony dologról... xd
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  8. Szia :D
    K*rva jó lett!!! *-* (bocsi a csúnya beszédért..xd :$)
    "Cicafiú" + "Nyálas természetű csigazabáló"?! xd Szakadtam rendesen :'D
    Harry nagyon cuki amúgy ahogy féltékenykedik :D (bár nem mintha alapból nem lenne egy imádnivaló emberke ;D :))

    Puszi: Eszti;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi gond. Éld ki csak nyugodtan. :)
      És igen... Harry... hm... alapból is nagyon aranyos. :P
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés