Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. szeptember 21., péntek

Díj!

 
Dolgod, ha megkaptad:

(- örülsz neki:D)
 - küldd el 4 blognak
 - szóljál nekik, hogy tudják hogy kapták logikus vagyok, nem?:D
 - válaszolnak azokra a kérdéseimre (lentebb)
 - akiknek küldik a díjat azoknak röviden, tömören leírják, hogy miért tetszik nekik. (pl: mert kék-zöld és macskák vannak rajta és pirosak szövegben a betűk és tetszik, hogy ki vannak téve a rendszeres olvasók )
 - ja, és kiteszik a képecskét, amit csináltam:)
Ui.: nem a sztori a lényeg, hanem a blognak az összkinézete. Nem a fejlécre gondolok, hanem úgy mindenre. Nem feltétlenül kell olvasni a sztorit. Okés?:D
 
Akiknek én küldöm:

- London Baby ~ Naomi Stanley
- You stole my heart with just one look ~ Diana
- Love you like a love song ~ Barbi♥
- nem tudok többet :S


Kérdések:

 
- rendelted, vagy te csináltad? ~ Csináltad te magadtól is. :'D
 - ha te csináltad, akkor milyen programmal? ~ Előző válaszom figyelted?♥
 - te meg vagy vele elégedve, javítanál utólag valamit rajta? ~ Mármint, amit én csináltam? Azzal teljesen.. xd

1 megjegyzés:

  1. hallod. rohadtnagyokat röhögtem. xddd
    azért legközelebb kérjed a fejléceket. a másikhoz is csináltam már vagy 15öt..:'D

    VálaszTörlés