Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. szeptember 8., szombat

Fejezet: hatvanhat

Sziasztok!
Holnap hozom az eredményhirdetést. :D
Amúgy már csak 7 fejezetet kell megírnom a gépemen. Huh...
Ezt muszáj megosztanom veletek: a rajztanár első órán ezt a feladatot adta fel: rajzoljatok behunyt szemmel... egy lovat!Felettébb vicces volt.
Puszi: Alexa L. Wozde xx
U.i.: Remélem bejön nektek az új kinézet. Mályvásodtunk. :P





 

   (Macey Cowell)

   - Tegnap a koncert után az öltözőnkbe beszökött egy őrült rajongó lány, aki persze a Team Styles csapatot erősítette – oké ez már rosszul kezdődik. De azért lélegzet visszafojtva vártam, hogy folytassa. – Bezárt az öltözőbe. Majd rám mászott. Először csak szépen beszélt hozzám, aztán megnyalt… itt-ott, majd puszilgatott és végül megcsókolt és…
   - Állj! Biztos tudni akarom én azt? – kiáltottam fel.
   - Nem feküdtem le vele, de közel voltam hozzá. Már a pólóját húztam le róla, amikor megkaptam az üzenetedet…
   - Tehát, ha részegen nem hívlak fel, te megszexuálod azt a lányt a sminkasztalon? – gurultam dühbe.
   - Lehet.
   - Majd találkozunk – vetem oda, majd bedobtam a vécébe a telefonomat. Ed kidülledt szemekkel nézett rám, majd a vécére. Hirtelen odaugrottam és a merülő telefonomat néztem csalódott képpel. – Én teljesen hülye vagyok.
   - Veszünk újat.
   - Rosszul vagyok – kapott el a hányinger.
   - Azt csak a vécébe – fogta el a hajamat Ed, majd jött, aminek jönnie kellett.

   (Harry Styles)

   - Ez a szám jelenleg nem kapcsolható.
   - Francba – szitkozódtam, majd ismét tárcsázni kezdtem, de ekkor megcsörrent. Egyből ki is nyomtam, mert annak a nyomorék – nincs jobb szó rá – Caroline neve állt rajta.
   - Ki hívott haver? – lépett mellém Louis.
   - Caroline – fintorogtam.
   - A vén vagy az amelyiknek nincsen melle? – kérdezte, mire felhorkantottam.
   - A lapos – bólogattam.
   - Haver mondom valamit, amit még senkinek. Az a csaj elöl deszka, hátul léc, középen meg fűrészpor – veregetett vállon, majd elment.

   Éjjel a fiúk tartottak egy kaparjuk fel Harry-t a padlóról estét, aminek Simon vetett véget egy „szétcsapok mindenkit, ha nem takarodtok aludni” kiáltással.
   Az egyetlen dolog, ami még életben tartott, hogy most indulunk Le Havre-ba, ahol találkozhatok újból Macey-vel.

   (Macey Cowell)

   Amint jobban lettem össze pakoltam és elbúcsúztam mindenkitől. Még Sellát is megöleltem, majd Ed kikísért az állomásra.
   - Nagyon köszönök mindent én vörös hercegem – öleltem meg kuncogva, vissza is ölelt.
   - Szívesen máskor is édes barna hercegnőm – motyogta a hajamba.

   Ha nem bocsájtok meg Harry-nek, talán elveszítem. Hisz’ Ő már megbocsájtott nekem. Nem akarok a büszkeségemmel foglalkozni. Őszinte akarok vele lenni. Ki akarok békülni vele. Meg akarom Őt ölelni. Nem veszíthetem Őt el a saját büszkeségem miatt.
   Ezt most félre kell tennem.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett :D
    Nagyon szép az új kinézet ^.^nekem nagyon tetszik,pont mint az előző :D
    xDD A vén és a lapos Caroline xDD Drága Louis benned sem csalódom soha :P
    Macey megbocsátott Harry-nek,annak ellenére,hogy majdnem,hogy is írtad? megszexuálta azt a lányt?? :D Örülök,neki :D
    Ed nagyon jó fej :D
    Siess a következővel :D
    Puszi:)

    U.i.: A trailer nagyon jó,nagyon tetszeik :D

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon király!!! <3 kaphatok kommentet? *.* szerelmemtargya.blogspot.hu

    VálaszTörlés