Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. május 31., csütörtök

Fejezet: tizenkilenc

Helló!
Akarva-akaratlanul, de feltűnt, hogy igazán bejött nektek az előző fejezet.
Ebben sajnos ehhez hasonlók nincsenek, de kaptok egy meglepetés szemszöget. :D
Puszi: Alexa L. Wozde xx

P.S.: Várom a novelláitokat. xx




♔ 

   (Macey Cowell)

   Álmatlanul forgolódtam a szállodai ágyamban. Akárhányszor kinyitottam a szemem neszt hallottam. Egymás után gyorsan vagy hússzor nyitogattam a szemem, mert meg voltam benne győződve, hogy ha most nem nyitom ki, nem láthatom ki áll az ágyam mellett. Mert persze megrögződésem volt, hogy valaki majd állni fog ott.
  Ilyenkor jutnak persze eszembe azok a történetek, amikre NEM akarok gondolni. Rémtörténeteket, horrorok, históriák. És mindnek az a vége, hogy felkapcsolom a villanyt és nem merek aludni.
   Kopogtatnak.
   - Macey ébren vagy? – engedte be magát Niall. Felkapcsolta a villanyt én pedig gyorsan felültem, majd kinyögtem valami pozitív választ. Lehuppant az ágyam szélére és beszélni kezdett.
   - Tudod, van az a lány, akiről meséltem – kezdett bele, mire nagyot sóhajtottam. Mi másért keresne? – Most láttam, hogy kapcsolatban van egy totálisan kigyúrt sráccal.
   - Sajnálom Niall – tettem a vállára a kezemet.
   - Szerinted végleg vége annak a reményemnek is, hogy egyszer majd… - csuklott el a hangja. Ugye most nem előttem akar sírni? Jajj, ne nenenenenenenene… Nem tudok vigasztalni… Kérlek ne sírj.
   - A remény hal meg utoljára – löktem a bölcsességeimet. A következő az lett volna, hogy „ha az élet citromot ad, csinálj limonádét” meg a „kutyából nem lesz füstölt kolbász” vagy mi a szösz. – És… ööö… figyelj, szerintem írj rá, beszélgessetek úgy, mintha még minden ugyanolyan lenne. Még mindig szomszédok lennétek. Sőt… kamerázzatok. Énekelhetnél neki. Írhatnánk egy számot. Segítek. Fiatal az éjszaka.
   - Te dalokat írsz? – nézett rám kikerekedett szemekkel. Kösz bazdmeg.
   - Megesik – vontam meg a vállamat, majd átzavartam a szobájába a gitárjáért én pedig elővettem a füzetemet a táskámból.

   (Niall Horan)

   - Nialler – kiáltott fel Cathnis a kamerában. – Merre vagytok most?
   - Ez az utolsó napunk Párizsban – vigyorogtam úgy, mint egy idióta. – Utána Bordóba megyünk – köszörültem meg a torkom.
   - Elmondod a beosztásotokat? – csillant fel a szeme. – Közben nézem a Google térképen.
   - Egy pillanat – kezdtem el tapicskolni a telefonomat, majd megkeresetem azt a jegyzetet. – Akkor holnap Bordó. Aztán Bilbao, Madrid, Barcelona, Marseille, Milánó, Róma, Velence és… idáig tudom. A többit Liam minden bizonnyal leírta – vakargattam meg a tarkómat.
   - Milyen jó nektek, hogy csak úgy beutazzátok egész Európát –sóhajtott fel.
   - Na azért nem csak úgy – nevettem, majd ujjaimmal dobolni kezdtem az ölembe fektetett gitáromon.
   A laptopom billentyűzetén ott hevert a szöveg, amit Macey írt a dallamra, amit én játszottam. Még tegnap éjjel írtuk (írta) meg ezt a dalt és teljes mértékben tökéletes lett.
   - Szeretnék neked énekelni valamit – mondta és a nyakamba vettem a gitáromat. El sem hiszem, hogy valójában ezt csinálom.
   - Komolyan? Na hadd halljam! – jelentette ki boldogan.
   Lássuk a medvét.
   - Mi a címe? – érdeklődött.
   - The Reason – hajtottam le a fejemet és mereven a szöveget bámultam.


22 megjegyzés:

  1. Nekem bejött :D
    Nagyon is :D
    Tetszett a Niall szemszög :)
    És olyan aranyos, tök jól ki lehet venni, hogy mennyire tetszik neki az a lány :]
    Holnap ugye lesz kövi? *-*

    Puszi: Eszti;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igyekeztem.. :))))
      A következő részt csak sajnos vasárnap tudom hozni... :S
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  2. Úristen de cuki Niall! Olyan édes, és annyira imádom amiket írsz. Nagyon örülök neki hogy naponta hozod az új részeket:) Remélem holnap lesz következő. :3
    Puszi: Petra:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy így vélekedsz az írásaimról. Olyan jó hallani/olvasni. :)
      De a kövit csak vasárnap tudom hozni... :S
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  3. Imádom.imádom. szeribtem ez is tuti letr. :) Niall s kedvencem szoval szamomra eltalaltad :)) ujat hamar.:)

    VálaszTörlés
  4. Jaaj ez nagyon jó lett tök aranyos Niall ahogy Macey-nek elmondja a szerelmi kapcsolatát. :33 Gyorsan köviit.:))

    VálaszTörlés
  5. Ó, milyen kis aranyos rész^^ Hátha mégis összejön Niall-nek. Amikor ezt a részt olvastam: "Kösz bazdmeg." akkor úgy felnevettem. Nagyon jól odaszúrtad:D Vasárnapig csak kibírom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát köszi. :D
      Az a "Kösz, bazdmeg." meg úgy érzésből jött és teli szeretettel.. ^^
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  6. Kedves Alexa L. Wozde!!

    Awwhhh hééé *-* Niall, de aranyoooos volt!!! *-*
    Harry mentes szemszög.. :((( Kissé szomorú voltam, de ettől eltekintve nagyon bejött. ;)))

    Siess kérlek!!

    Puszillak, IMÁDLAK,

    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Liraa!
      Niall az esetek többségében aranyos, igen.. :')
      IPróbáltam valami újdonságot vinni a dologba, tudod.. :P
      Vasárnap hozom. :D
      Puszi és imádlak: Alexa L. Wozde xx ♥

      Törlés
  7. Szia!
    Niall de cuki volt :DDDD *-*
    Macey meg kedves hogy ilyen későn segít dalt írni Macey-nek :D
    Siess!! :D
    Puszi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát igen.
      Hamár mindketten fent vannak.. xd
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  8. Szia! Eddig nem hiszem, hogy írtam komit, de mindegy is, most itt vagyok.
    Nagyon klassz lett! És a szöveg *____* Ismerem ezt a dalt, az egyik kedvencem^^ Na, de remélem, sietsz a következővel, Niall nagyon cuki!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem hittem, hogy más is ismeri ezt a dalt. *-* Nekem is nagy kedvencem. :)
      Örülök, hogy tetszett.
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  9. Ajj de aranyos már Nialler:DDD
    Amúgy én nem ismertem a számot..xd:S
    Ja és.. hát ez a Maaaaacii. hát még dalszöveget is tud írni. xdd :"DD
    Jólettkösvitköszipuszi Saturday.!!!!:DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye?
      pedig átküldtem.. :S
      brummabrumma.. xd
      páréé.. xd

      Törlés
  10. szeretjük Niallt *-* egy kis szerep neki is jár :)) várom a kövit pusz

    VálaszTörlés