Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. június 20., szerda

Fejezet: harmic

Sziasztook! :3
Anyukám (! ~ szép megszólítás mi?! xd) dolgozik, úgyhogy el vagyok bújva a géppel, hátha a kémei megtalálnak (mamám). >.< Az elbújás annyit jelent, hogy be vagyok zárkózva a szobámba, testtel védem a laptopot és a töltőzsinórt beágyaztam... :"D
Carlie novellája: http://iixel.blogspot.hu/2012/06/carlie-perfect.html
Puszi: YAlexa L. Wozde xx

   (Macey Cowell)

   - Jobb, ha erről nem beszélünk senkinek.

   1 nappal korábban:

   Élet apró örömei, amikor Simon visszaengedett a Harry-vel és Louis-szal közös szobámba. Örvendeztünk egy könyvet aztán aludni mentünk. Persze én Harry mellett akartam aludni, de Louis kivágta a hisztit, hogy ha akár csak rá merek nézni az ő jegyesére, szól Simon-nak, hogy rakjon az egész buszból így menet közben. Inkább nem kockáztatok.

   - Jó reggelt Édes – puszilta meg a számat Harry.
   - Hány óra? – nyöszörögtem, majd ülő helyzetbe tornásztam magam.
   - Nyolc – mosolyogott. Gyorsan hátranézett, majd befészkelte magát mellém a takaró alá. – Louis most ment zuhanyozni, úgyhogy van kb. egy óránk kettesben. Mit szeretnél csinálni?
   - Felöltözni? – nevettem.
   - Az ágyban mit szeretnél csinálni? – tette fel a kérdést immáron kibővítve.
   - Ezt? – csókoltam meg.
   - Helyes válasz – mosolygott, majd hátra döntött.
   - Én mindent látok – jött ki Louis fogkefével a szájában. Harry csak megrántotta a vállát, majd folytatta munkáját… khm… a számban. – Hiányzik Eleanor – sóhajtott szörnyűfrizurájú szobatársunk, majd visszavonult a fürdőszobába.

   - Srácok ezt nem fogjátok elhinni – ugrándozott be a szobánkba Liam, aki ebben a pillanatban olyan boldog volt, hogy ráaggathatnánk egy pongyolát és kinevezhetnénk békenagykövetnek.
   - Az Istenért – kiált fel szitkozódva Harry, majd leül mellém. – Egy: kopogni luxus, vagy levágták kezed-lábad? Kettő: Miért zaklat minket mindenki?
   - Danielle Milánóban van – vigyorgott Liam nem törődve Harry hülyeségével. – Csak egy olasz énekes háttértáncosaként.
   - Ez jó hír végül is – mosolygok bíztatóan. – Milyen a pasi?
   - Olyan… igazi tinikedvenc és…
   - Ismerem a fajtát. 165 cm vagyok-csőszárú gatyát hordok-laza vagyok, mint a rigalánc-van egy csajom két napja-és a példaképem Cody Simpson. Nem tévedek? – sóhajtok, miután elsoroltam a mai popsztráokra leginkább jellemző tulajdonságokat.
   - Valami olyasmi – vont vállat.
   - Legalább így találkozhatok Daniellel én is – mosolyogtam. Megcsörrent a telefonom. Odakaptam, majd megvizsgáltam a telefonszámot. Kinyomtam, hiszen ismertem.
   - Ki volt az? – érdeklődött Harry.
   - Csak Cassie, de most nem érek rá – húzom el a számat. – Amúgy meg kihagyom a mai városnézést. Túlfáradt vagyok.

   A fiúk és Simon elmentek én pedig egyedül ülök itt a szobában a telefonomat szorongatva. Visszahívjam? Ne hívjam vissza?
   Valahogy mégis megnyomtam a hívás gombot.
   - Macey, örülök, hogy visszahívtál – mondta a vonal túl végén Bruce. – Szeretnék bocsánatot kérni, azokért, amik történtek.
   - Bocsánatot? Azokért? Bruce… ez nem olyan dolog, amit bocsánattal el lehet simítani – suttogtam idegesen. Nem akartam olyan klisékbe botlani, mint a telefonba ordítozás.
   - Tudom, hogy még fontos vagyok neked. És tudom, hogy sosem fogsz elfelejteni…
   - Persze, hogy nem foglak – mondtam lágyan. – Te voltál nekem az első, arra meg végképp emlékezni fogok mit tettél velem könyöktől tenyérig, te disznó.
   - Mondtam már, hogy sajnálom – csattant fel.
   - Ennyi nem elég.
   - Tudom, hogy Harry csak egy pótlék.
   - Fordulj fel!

   - Valami baj van? – lépett be Liam az ajtón.
   - Hát te nem mentél el? – lepődtem meg. Nem kicsit, nagyon.
   - Gondolkozom, mivel lephetném meg Daniellet, de nem tudok semmit sem kitalálni – sóhajtott mélyet, majd leült mellém a földre.
   - Egy romantikus vacsorának mindenki örül. Tudod. Virágszirmok, gyertyák, halk zene, finom vacsi – rendelj, ne te főzz -, csokoládéba mártott eper, pezsgő – mosolyogtam a gondolatra.
   - És mi van veled? Nem vagy feldobódva – jegyezte meg. Igen… lehetősen szét voltam csúszva.
   - A lényeg, hogy volt egy fiú, akivel régen jártam, aztán csinált egy nagy baromságot, majd elment és most visszajött. Most pedig hívogat – rendeztem le egy hivatalosabb verzióval a történetet.
   Liam elmesélte, hogy féltékeny arra az olasz énekes gyerekre.
   Egymást vigasztaltuk – persze senki sem sírt. A vállára tettem a fejemet, majd mikor elemeltem onnan a szája valahogy az enyémre talált. Egyikünk sem hajolt el. Talán nem is fogtuk fel, de vagy bő két percig csókolózhattunk.
   Mikor eltávolodtunk én csak ennyit mondtam: - Jobb, ha erről nem beszélünk senkinek.

15 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon jó lett! Jól sejtem, hogy lesz még bonyodalom Bruce-al? Siess a következővel, mert mát nagyon várom :)
    Ui. Jó érzés első kommentelőnek lenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen...
      ööö... azt most nem mondhatom el. :P
      Igyekszem.
      És gratulálok.. ^^
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  2. Wáó! Ez a fejezet nagyon tetszett.
    Amúgy kizártnak tartom, hogy Liam-nek oka lenne a féltékenykedésre, és biztos vagyok benne, h Danielle-nek sincs, mert az a csók csak azért volt, mert szomorúak voltak és ki voltak borulva. Igaz? Mondd, hogy igen!!! :D
    Ja, és szerintem ezt nem mondom elégszer: Imádom Louis-t! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)
      Én nem mondok semmit. Had burkolózzak kellemes titkolózásba. :3
      Louis-t mindenki imádja. :DD

      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  3. Csak most írok először mert nem rég kezdtem olvasni a blogod. De nagyon szuper!! Imádom ahogyan írsz! És ez a rész.....hát....úristen!!!! Nagyon jó lett! de én nem akarom hogy Macey és Liam között bármi is legyen. :S remélem az a csók csak feszültség levezetésnek volt jóóó........nagyon remélem :))) Mindenesetre imádom a Blogod!!!! És persze Harryt :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm... nagyon köszönöm. Örülök, hogy tetszik. :DD
      Itt is csendben maradok. :P
      Köszi. :))
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  4. Nagyon imádom a blogod, és nagyon jól is írsz, ez a rész pedig nagyon jó lett. Csak így tovább.:D

    VálaszTörlés
  5. Kedves Alexa L. Wozde!!! *Mérgesen mondja.*

    Ez ez ez ez ez ... mi a büdös franc volt ez ALEXA L.
    WOZDE???? Most komolyan... wááááááháá... megőrjítesz. -.-' xDDDD

    Na azonnal következőt!!!

    Puszillak, IMÁDLAK,

    Liraa *-*

    Ui.: Bruce meg kopjon le. xD

    VálaszTörlés
  6. Úriiisten! Mi,hogy?? Liam és MAcey csókolóztak? ebből lesz ám bonyodalom.. huuh.. jajj.Újat!!:)

    VálaszTörlés
  7. Gyáááá... Na most aztán sikerült nagyon meglepned. És most totál izgatott vagyok, hogy mi lesz ezek után. Kérlek, siess a kövivel

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    OMG! Ne szívass!! Macey és Liam??csók?? Na neee! :O
    Amúgy nagyon tetszett ez a fejezet:DD
    Bruce-nak még van képe felhívni Macey-t???(de attól még mindig cuki *-*)
    Louis xDD szegénykém :D
    Siess a kövivel :D
    Puszi :D

    U.i.: Olyan rossz lett a bizid? :O

    VálaszTörlés
  9. Hali :D
    Röviden és tömören kifejezném mit gondolok: imádoom *-* :D
    Am nehogy lebukj anyud előtt..;)

    Puszi: Eszti;)

    VálaszTörlés
  10. Aww.Aww.Aww és.. aww.
    Engem egyáltalán nem zavar ez a kis Liam-es dolog.;Dd
    Ja és amúgy a tinikedvenc leírásod szerintem eléggé ráillik Louis-ra.:ASd
    Gyeremárfööööööl!

    VálaszTörlés
  11. Liam? ezen kicsit meglepődtem:D de imádooom:3
    http://mywayisheavy.blogspot.hu/ az én blogomra is nézzetek be;) köszi:)

    VálaszTörlés
  12. íííííííííííííííííííííííííííí *-*

    VálaszTörlés