Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. augusztus 29., szerda

Libster (again) xx

1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Katának (halo_imKate)!

1.)
I. Szeretnék twitcamet csinálni, vagy csak valami olyasmit, de nem működik sem a twitcam nekem, sem az ustream. A livestream fizetős, úgyhogy kezdem úgy érezni feladom...
II. Valahol várom azt, hogy 10-be mehessek. Még azt is, hogy tanulni kelljen.
III. De valahol nem akarok vissza menni...
IV. A két kedvenc CD-m, amit itthon hallgatni szoktam az Demi Lovato - Unbroken és Ed Sheeren - +.
V. Nagyon szeretem a Showder Klub-ot. Sokszor fordul elő, hogy idézek is belőle. :D
VI. Ha valaki megkérdezi tőlem, hogy ki a példaképem egyszerűen rávágom, hogy Demi Lovato, mert Ő ad nekem inspirációt és hitet. Hitet az életben.
VII. Néha elegem van abból, hogy csak poénokat írok a történetbe. Olyankor írok bele egy belső kis monológot az adott szereplőhöz. Olyankor nem gondolkozom és csak hagyom, hogy a gondolatok "lefolyjanak" az ujjaimon.
VIII. Imádom a gyümölcsös teát.
IX. Nagyon vallásos vagyok.
X. Szeretem festeni a körmeimet.
XI. Van egy Ray-Ban napszemüvegem. Kék virágos. :33

2.)
- Mit gondolsz a blogomról? - Őszintén megmondom, hogy eddig nem olvastam, de most felnyitottad a kíváncsiságomat. (Van ilyen?!) Tehát elolvastam és nekem nagyon tetszett. Komolyan. Tetszik, hogy mindig teszel zenét és tetszik a főszereplőlány személyiség, no meg persze imádom a stílusodat.
- Van valami, amin szerinted változtatnom kéne? Mire figyeljek oda? - Szerintem jó ez így ahogy van. A változás nem mindig feltétlenül jó. Van ami már úgy jó, ahogy van.
- Az új blogomat is figyelemmel kísérnéd? - Természetesen. :)
- Mit gondolsz azokról az írókról, akik csak azért csinálják, mert azt hiszik, hogy menő? Közben pedig egyáltalán nem jó író?! - Szerintem teljesen szánalmasak. Ez olyan, mint a xyz vagyok Oszt Cső twitteren. Nem szükségesek, sőt egyáltalán nem kellenek oda, ahogy azok sem, akik csak menőségből írnak. Lehet hülyén fog tűnni, de úgy nem lesz "menő", ha azt hiszi az, amit csinál. Főleg, ha az, amit ír rossz. Aki ezt komolyan gondolja az érzésből ír, nem menőségből.
- Mióta írsz történeteket? - Két éve.
- Mi vitt rá, hogy te is belekezdj az írásba? - Valahol olvastam, hogy a fiataloknak jót tesz, ha kiírják magukból a bennük lévő feszültséget és érzéseket. Én pont ezt teszem.
- Mi életed álma? - Londonba menni és/vagy egy Demi Lovato koncert. A legjobb egy londoni DL koncert lenne, ahol én is ott lennék.
- Mi a hobbid? - Az írás és újonnan lejárok mindennap futni, bár ezt inkább a tesiórák túlélése érdekében teszem.
- Hol laksz? - Tolna megye, Tolna. Egy olyan település, ami a falu és a város között van. Fálos... vagy nem.
- Milyen zenét szoktál hallgatni írás közben? - Mindenfélét. Attól függ, milyen a kedvem.
- Miért pont Ő rá esett a választásod főszereplőként? - Őszintén mondom, hogy csak úgy éreztem. :)

3.)
I. Mi az a könyv, amibe bele tudsz merülni?
II. Hogyan készülsz rá az iskolára?
III. Mi a véleményed a közösségi oldalon lévő "páwah" emberekről?
IV. Tumblr vagy we♥it?
V. Mi a véleményed a blogomról?
VI. Kabala vagy egyéb olyan tárgy ami közel áll hozzád?
VII. Íráson kívül mi mással foglalod le még magad?
VIII. Írás terén kitől veszel példát?
IX. Melyik az a nevezetesség, amit szívesen látnál mindennap az ablakodból?
X. JB, mint Justin Bieber vagy JB, mint Jonas Brothers?
XI. Ha lehetőséged lenne rá, hogy valaki jósoljon neked a jövődből mit válaszolnál?

4.)
Destiny Hope Parker
Tyra
Ari:)
Vivi
Liraa
FantasyGirl

Így ennyit tudtam megnevezni. Köszönöm nagyon a díjat még egyszer!♥
Puszi: Alexa L. Wozde xx

3 megjegyzés:

  1. Decukimáááár.
    A 2 kedvenc írom és írós barátnőm ajándékokkal bombázza egymást meg ...ilyesmi. *-*
    Tolna pedig világváros. Ahogy Fadd city..
    És.. Justin Vagy Jonas? Fucking Jonas.;D
    ♥♥ ~ két szív kettőtöknek. :))

    VálaszTörlés
  2. :)) én is hoztam neked valamit :)) <33 xoxo http://amnesiandonedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Szia. Nagyon szépen köszönöm a díjat!(:♥

    VálaszTörlés