Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. augusztus 31., péntek

Fejezet: hatvankettő

Üdvözletem küldöm a nyár utolsó napján!
Holnap már szeptember.
Hamar elment ez a nyár is... Lenne egy kérdésem. Melyik volt a nyáron a kedvenc fejezetetek a blogomból?
Puszi: Alexa L. Wozde xx



 

   (eközben a legénybúcsún)

   A legénybúcsú elég… privát? Zártkörű? Vagy csak egyszerűen kevesen mentek el? Vagy keveseket hívtak meg? Ott volt Bruce, Patrick – természetesen –, Patrick apja, Cassie apja és Joe. Ittak, köpködtek, ettek és nézték a meccset. Ezt mind egy nagy kibérelt teremben a nagy síkképernyős képernyőn.
   Majd mikor már mindannyian elég részegek lettek jöhettek a sztriptíz táncos lányok. Repült a melltartó és a bugyi, gatyák szűkültek, majd mikor az egyik Betty Boop utánzat odarázta a meztelen seggét Patrickhez. Beleült az ölébe és… hát próbálta végezni a dolgát.
   És ezt az alkalmat választotta ki Rick – Cassie apja – arra, hogy lelökje a lányt Patrick öléből. A fiú fölé tornyosult, majd a karját behajlítva öklét a fiú orra elé tette.
   - Fiam akarod, hogy varázsoljak neked? – kérdezte bortól büdösödő leheletével.
   - Persze – bólogatott Patrick. – Miért ne?
   - Összpontosíts az öklömre – kőrözött az arca előtt. – Figyeld nagyon – susogta. – És most figyelj – ütött egy nagyot Patrick szájára. Szegény fiú hirtelenjében nem tudta mit csináljon, így a szája elé kapta a kezét, majd letörölte onnan a vért, s a markába zárta kihullott fogát.
   - Én nem vagyok állat, szóval nem ütök vissza – fortyogott a dühtől, majd elment a mosdóba.

   Rátámaszkodott a mosdó szélére, majd óvatosan belenézett a tükörbe. A szája széle kicsit felrepedt, majd mosolyogni próbált, de kikandikált a fogai közül egy fekete lyuk. Mármint a foga helye. Pont az első fogát ütötte ki az örömapa.
   - Talán annyira nem tűnik fel az embereknek – tűnődött, majd megmosta az arcát. – Kit akarok becsapni. Ez kurva ronda!

   (Macey Cowell)

   A rendőr… az az én rendőröm volt. Mármint Harry. De mi a tökömet csinál itt? Sztriptíz táncosként. Mikor lenézett rám a szemei kikerekedtek, s letépte magáról a trikót. Megnyaltam az ajkaimat, s a fiúk lejöttek a pultról. Megálltak előttünk sorban, majd táncolni kezdtek nekünk. Harry beült az ölembe (rohadt nehéz volt) és hozzám dörgölőzött. Majd felállt és a kezemet a fenekére tapasztotta. Fülig vörösödtem.
   Hirtelen elhátrált, majd levetette magáról a csizmákat. Gyorsan visszatért hozzám, s letépte magáról a nadrágot. Egy szál bokszeralsóban állt előttem, majd szájon csókolt. Ülve maradtam mégis mikor kiegyenesedett a felső testem fele együtt mozgott. El mosolyodott, majd lekapta magáról a bokszerét is.
   És ott parádézott előttem egy szál…
   Fáj kimondani, de…
   Egy szál tangában.
   Harry totálisan elvörösödött, de felálltam és megcsókoltam.
   Még egy darabig táncoltak nekünk a pulton, amikor is anyám (aki már nem látott, nem hallott olyan részeg volt) fogta magát és letépte Harry-ről a tangát, persze a barátom nem zavartatta megát – hisz eléggé ismert a meztelenkedéséről – így táncolt tovább, kissé vöröses színárnyalatban.
   - Te mi a jó John Waynt csinálsz te itt? – kérdeztem nevetve az immáron felöltözött barátomtól. Vágott egy grimaszt, majd megcsókolt.
   - Ez a közmunkám – nevetett fel. Felröhögtem. – Csinálunk egy közös képet? – kérdezte, mire csak megvontam a vállamat. Neki támasztotta valaminek a telefonját, majd beálltunk. És neki háttal álltam és nem tudtam mit csinált.
   Mikor kész lett a kép nem mutatta meg, hanem egyből feltöltötte twitterre. El vettem tőle a telefont és megnéztem.
   Azt a bizonyos pontját a fenekemhez érintette.


uhm… love ya @maceycowell <3

   Ezek után Sella mutogatta Harrynek a hat hónapos hasát, majd Cassie a – mint kiderült nem azo a bulin fogant a baba – négy (!) hónapos hasát. Ezek ketten – Cassie és Patrick – már a suliban kavartak.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó rész lett! :D Remélem hamar jön a kövi! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Úristen!!!Harry?! Ez most sokkolt. Még a telefon is kiesett a kezemből :)
    Nagyon jó volt nagyon tetszett!! Harry kicsit kanos volt mikor azt a képet készítették :D
    Szegény Patrick.. :( Úgy tűnik Cassie apja még mindig nem bírja.... :/
    Hogy melyik volt a kedvenc fejezetem? Nehéz kérdés. Nen tudok dönteni :)
    Siess a következővel :D
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  3. Hello! Tegnap találtam rá a blogodra, és egy nap alatt olvastam el az egészet. Végeredmény: IMÁDTAM!!!!! Ha nem nagy kérés, kaphatnék egy kommentet az én blogomhoz is? Még nagyon az elején tartok de érdekel a véleményed!! szerelmemtargya.blogspot.hu nagyon megköszönném!!!! Puszil: lovelife

    VálaszTörlés