Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. szeptember 4., kedd

Fejezet: hatvannégy

Sziasztok drágák!
Rengeteg rejtvényt kaptam. A sorsolás menete a következő lesz: a neveiteket felírom egy papírra, beledobom a kalapomba - mert van - és csukott szemmel kihúzok egyet onnan. ;)
És már csak 8 fejezetet kell megírnom. :D
Puszi: Alexa L. Wozde xx

 

   (Harry Styles)

   - Így sem jön ki – tűnődött Louis. – Üresen maradt egy kocka.
   - Két L betűvel írja a vezetéknevét – lököm oda, miközben a Bruce-ról és Macey-ről készült képet fixírozom.
   - Így már jó, kösz bro – vigyorog magában, majd hozzám fordul. – Tesó, Macey szeret téged, t is őt. Biztosan csak megmondta neki, hogy nem akar semmit tőle.
   - De mosolyog – kiabálom idegesen.
   - Tisztán látszik rajta a cinizmus – vágott közbe Niall. Felugrottam, majd a pulcsim kapucniját odanyújtottam Zaynnek, hogy tartson.
   - Had verjem szét, had verjem szét – kapálózok vadul, mint ahogy az Oroszlánkirály 2-ben a mongúz (vagy milyen állat az).
   - Te ilyen lazán veszed ezt a hírt? – engedett el Zayn.
   - Szerintem még nem igazán fogta fel – tartotta fel Liam a hüvelykujját nagy okosan. – És három, kettő, egy…
   Bekattant valami. Ordítottam egyet, majd bevágtattam a szobánkba. Rátekertem a kezembe a sálját és visszanéztem azt a videót, amin kikiabált az ablakon.

   (Macey Cowell)

   Az esküvő napja. Az összes lány, csak a tisztázás miatt: Sella, Macey, anya, Cassie anyukája és én. Ám Cassie egy picit félrevonult, mert keresték telefonon. Amúgy én jobban izgultam, mint a menyasszony.
   - A barátod hívott – rontott vissza a szobába Cassie, ami érdekes, mert nekem már két napja még csak fel sem veszi a telefonját. – És megbeszélte egy barátjával név szerint: Ed Sheerennel, hogy énekeljen a lagziban – erre mindenki sápítozott és azt hajtogatta, hogy milyen jó. Én pedig csak bocsánatot kértem és kimentem. Az ajtónak támaszkodtam és hagytam egy újabb üzenetet Harrynek.
   - Szia, ismét. Nem tudom, miért nem veszed fel nekem a telefont. Pedig alig öt perce a legjobb barátnőmet hívtad fel, de nekem már két napja nem vagy hajlandó felvenni a telefont. Komolyan kérem, hogy mond el mi a bajod. Kérlek… én csak… nem akarom ezt. Ezt az érzést, ami a mellkasomat szorítja össze… hívhatom hiánynak, de most… inkább csak a fájdalomnak. Szeretlek – mondtam, majd letettem.

   (Harry Styles)

   - Szia, ismét. Nem tudom, miért nem veszed fel nekem a telefont. Pedig alig öt perce a legjobb barátnőmet hívtad fel, de nekem már két napja nem vagy hajlandó felvenni a telefont. Komolyan kérem, hogy mond el mi a bajod. Kérlek… én csak… nem akarom ezt. Ezt az érzést, ami a mellkasomat szorítja össze… hívhatom hiánynak, de most… inkább csak a fájdalomnak. Szeretlek –fájt hallani, de most olyan összetört állapotban voltam, hogy képtelen lettem volt vele beszélni, így hülye fejemmel odaküldtem Edet, hogy tartsa rajta a szemét.
   Sőt még, hogy tetőzzem is a baromságomat letöltöttem a telefonomra azt a képet, amin Macey és Bruce volt. Nevetséges.

   (Macey Cowell)

   Attól eltekintve, hogy Patrick első foga hiányában úgy nézett ki, mint Anast a koszorúslány, akinek most esett ki a tejfoga, de ettől eltekintve jó volt minden. Bruce nem nyomult, sőt meg sem szólalt.
   Már csak a lagzin kellene túlesnem.

3 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Harry nem kell féltékenykedni :D hisz semmi okod nincs rá... attól eltekintve,hogy Bruce iszonyat helyes *-* de még mindig nem bírom -.-
    Most komolyan Ed-et küldte el a lagzira,ahelyett,hogy ő ment volna? :D
    Már csak azért elmennék,a lagziba,hogy lássam/hallhassam Ed Sheeran-t :)
    Remélem Macey és Harry hamar kibékülnek egymással :D
    Siess a következővel :D
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia:)Nézz be ide van egy kis meglepetésem:) http://tancoslabulondonban.blogspot.sk

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    van egy kis meglepim szamodra a blogomon (az awards mappaban bejegyzes vegen keresd a nevedet)
    Bruce nem nyomult.. egyenlore >DD
    Siess a kovetkezovel!!

    With love, DreamerGirl

    VálaszTörlés