Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. szeptember 2., vasárnap

fejezet: hatvanhárom

Sziasztok fiúk-lányok (vagy csak lányok).
Szóval van számotokra egy verseny féleségem, erről a posztot itt találhatjátok: http://beforeyou-1d.blogspot.hu/2012/09/verseny.html
Remélem sokan jelentkeztek majd. :)
Puszi: Alexa L. Wozde xx






 

   (Macey Cowell)

   Harry azért volt itt, mert tetszett a felsőteste a felügyelőtisztnek (aki nő; az a ribanc) akit mellé osztottak, így beadta sztriptíz táncosnak. Szűkítették a találatokat Angliára és mivel egész Angliában csak itt kértek sztriptíz táncosokat, így itt is termett, de Harry azt nem sejtette, hogy pont ide jön.
   - Ez a cucc itt rajtad… iszonyúan szexi – suttogta a fülembe. Ravasz mosoly terült szét az arcomon, lábujjhegyre álltam és belesuttogtam a fülébe, amitől kirázta a hideg.
   - Az a tanga… hm… - mosolyogtam, s végigsimítottam mutatóujjammal a nyaka vonalán. Éreztem, hogy érintésem nyomán megremeg. Halkan felkuncogtam.
   - Ha ezt bárkinek elmeséled – sziszegte mosolyogva. Puszit nyomtam a szájára.
   - Ha én nem majd Sella és Cassie elmondják – nevettem. Felkapott a karjaiba és megpörgetett.
   - Idefele jövet láttam egy férfimosdót – kacsintott, majd elindult velem valahová.
   Megálltunk az említett helység ajtaja előtt, s megcsókolt. Levette a sálamat a nyakamból, s begyűrte a zsebébe. Lenyomtam a kilincset és kis híján beestünk, de Harry megtartott. Lehámoztam róla a kék zakóját, s (hogy is mondják?) ami ezek után történt már csak történelem.

   Harry gépe másnap délben szállt fel. Hárman kísértük ki: én, Cassie és Sella. A többi bulin résztvevő teljességgel másnapos vagy állni sem bír, bár a kettő néhol ugyanaz. Sella megölelgette Harry-t és az sem hagyta el a figyelmemet, hogy Harry jól megnézte Sella fenekét.
   Cassie bemutatkozott, majd elbúcsúzott tőle.
   Tőlem Harry hosszú csókkal búcsúzott, majd erősen megölelt.
   - Nálam van a kendőd – suttogta a hajamba. Felkuncogtam, majd egy újabb csók után elment.


   Már három nap telt el azóta, hogy Harry visszament a fiúkhoz; ma pedig lesz a főpróba. Az a főpróba az esküvőhöz, ahol már Bruce-ba karolva kell bemennem a templomba, ám még mindig lazán, nem puccban. Egy fehér blúzt és egy vajszínű hosszú bolerót vettem fel (nem tudom másként elnevezni) és egy farmert. A boleró a derekán meg volt húzva és egy kis madzaggal meg lehetett elöl kötni.
   Sella kísérte be Patricket, mert úgy szokás, hogy koszorúslány kíséri be a vőlegényt. Aztán indultak a rózsaszirmot szóró kislányok. Pontosan négyen voltak. Egy vöröset, még egy fehéret, még egy rózsaszínt és végül egy sárgát szórt Cassie és az apja elé a szőnyegre. Majd utánuk belépek én és… Bruce.

   (Harry Styles)

   - Fiúk – rontott be Simon hozzánk. – Megjelent a StarGuide ez évi kiadása. És kitaláljátok ki szerepel benne?
   - Mi? – ugrott fel Zayn.
   - Is, de én most magamra gondoltam – vigyorgott Simon. – Poszter van rólam és egy kis cikk, amit bár nem én mondtam, de ott a nevem.
   - Had nézzem – kapta ki a kezéből Louis. – Idézetek a legnagyobbaktól – olvasta fel hangosan. – Simon Cowell: ha jön veled szemben egy jó csaj, már előröl látod, hogy jó segge van – mind összenéztünk, majd egyetértően hümmögtünk és bólogattunk.
   - Ilyet nem mondtam. Látjátok? – ránéztünk, felhúztuk a szemöldökünket. – Talán mégis.
   - Nézzük a rejtvényt – ugrált Louis, fogott egy tollat, majd felolvasta az első kérdést. – Harry Styles híres, volt barátnője. Ez könnyű. Ca-ro-line Fla… ez így nem jó. Itt tizenegy kocka van, a banya neve tizenkettő.
   - Ez talán válasz a kérdésedre – fordította felém Liam a laptopját.

Macey Cowell új fiúja?


1 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Nagyon tetszett :D
    Szóval Harry így került a leánybúcsúra xD
    A Tanga xDD meg mindig röhögök rajta :P
    Harry ès Sella segge xD Ejnye Harrz barátnöd van me más csajok seggèt stiröld xD
    Bruce..mèg mindig nem bírom a gyereket :P
    Remélem Harry nem lesz féltékeny :/
    Siess a következővel :D
    Puszi :)

    VálaszTörlés