Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. október 8., hétfő

Utószó

Nehéz a szívem, nem tudom tovább vinni az úton, de mindig igyekszem visszatérni hozzátok - e sorokkal búcsúztatom a fejezeteket. Az új blogban ott leszek és remélem ti is ott lesztek nekem!
Valamint köszönöm, hogy a blog meghaladta a százezres látogatottságot! Imádlak titeket.
Puszi: Alexa L. Wozde xx

 

   (Macey Cowell)

   Kedves mindenki!
   Remélem meg tudtok érteni. Ő volt a mindenem, így vele kellett mennem. Vele akartam menni lenni. Így vele lehetek. Kérlek, mondjátok meg a babának, hogy szerető szülei voltak, de Ők nem élhettek egymás nélkül. Meséljetek neki rólunk.
   Tekintetbe véve ez most a végrendeletem. Azt szeretném, ha Macey Cowell venné kegyei alá a kislányomat Felicity Macey Cassandra Swayt, akinek a vezetéknevét szeretném, ha megtartanátok.
   Minden jót kívánok nektek. Remélem nem lesztek szerencsétlenek.
   Patrick.

Riadtan ültem fel az ágyamban. Ettől az álomtól rendesen leizzadtam. Igazából ez nem is álom volt; inkább emlék. Megfordultam és végigsimítottam a tíz éves Felicity arcán, aki a vihar miatt ma velem és Harry-vel alszik. A 8 éves William és a 6 éves Daisy ma Simon-nál alszik, így csak mi hárman maradtunk.
   - Rosszat álmodtál drágám? – ült fel Harry is. Suttogtunk, hogy a lányunkat – mert Ő már tíz éve annak számított – fel ne ébresszük. – Megint az emlékek?
   - Igen – bólintottam. Odahajolt hozzám és apró csókot lehelt a számra.
   - Megint a temetés? – most bár nem a temetésről álmodtam, de sikeresen eszembe jutott.

   Ott állunk talpig feketében két koporsó mellett. Az ég felhős; előbb esett. Egy pap prédikált, majd odahívta a fiúkat, akik a Cassie tiszteletére írt dalukat énekelték, míg a két „testvéremet” leengedték a gödörbe.
  -
She was a young girl, She lived in a wild world, But God don't give other chance, Her life has end. Has end. Everybody's crying, But Cassie's soul is flying, To the moon and back, To the cloud and back. And if she's tired... She have some sleep. By the God's sheeps. We need to say goodbye, But you'll live in our hearts, We'll never forget you. She was a young girl, She lived in a young world, But God don't give other chance, Her life has end. Has end* – énekelték a fiúk. Bedobtam két rózsát a koporsók után, majd visszaálltam.

   - Szerinted emlékszik rájuk?
   - Annyit meséltél róluk, hogy biztosan – csókolt meg, majd visszafeküdtünk aludni.

  Patrick kérését tiszteletben tartva magamhoz vettem Felicity-t. Átbucskáztam az érettségin, majd Harry megkérte a kezemet. Pontosabban 19 évesek voltunk mindketten már, mikor elém állt a bizarr kéréssel. Hozzámentem. Élünk boldogan, ahogy egy átlagos család.
   Ugyanis bármennyire is fáj beismerni és bármennyire is hitte azt mindenki, de amikor Harry huszonkettő lett közös döntés alapján a zenekarnak vége lett. A barátság megmaradt, mert a mai napig minden héten összeeresszük a gyerekeket játszani, míg mi borozunk, eszünk, nosztalgiázunk.
   Louis elvette Eleanort és van két gyerekük Thomas és Robert. Liam és Danielle nem sokkal a VMA után ismét egymásra találtak, mikor visszautaztak Amerikába; nekik csak egy kislányuk van Loretta. Niall és Cathnis is összekavartak, mikor Niall Amerika után visszament Írországba. Tisztáztak mindent és Cathnis most várja az első babájukat. Zayn… nos Zayn és Lira is összekavartak valahogyan. Azt hiszem Londonban találkoztak, amikor Lira kirándulni volt. Szép történet, nem? 

* írta: Alexa L. Wozde

15 megjegyzés:

  1. De!
    Khm... Szoval akkor fussunk neki elorol:
    Kedves Alexa L. Wozde!

    Szanom-banom, hogy nem irtam sose (talan egyszer vagy ketszer) igy hat most szeretnem ezt egy kicsit potolni. S attol fuggetlenul, hogy nem kommenteltem, folyamatosan kovettem ezt a blogodat is.
    Szep befejezese lett, de aztan ott van az is, hogy megse. Ezzel pedig kiegyenlitette valt az egesz. Jo es rossz, szomoru de boldog utoszo, es ilyennek is kell, hogy legyen egy befejezo resz. 80 fejezet, az 80 fejezet, s mar csak ezert is megerdemled a gratulalciot. :]

    Nos...Nem akarok elkoszonni Toled, hiszen - mint olvashattam is - ujabb blogba kezdesz, igy csak annyit mondok: Meg talalkozunk! ;D Vagyis remelem, hogy meg "talalkozunk".
    Puszi, Tyra

    VálaszTörlés
  2. Ááá nagyon jó lett. Kár, hogy vége:( de nem baj, lementem a történetet a gépre, hogy újra és újra el tudjam olvasni:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hogy nekem mennyire fog hiányozni ez a blog :'( Minden nap tülkön ülve vártam,hogy vajon mikor raksz fel új fejezetet.Olyan fura lesz nem Marry történetét olvasni..Viszont a másik történetedet is örömmel fogom olvasni! :D de azért remélem,hogy az nem lesz depi-end...
    Az Utószó gyönyörű volt :') Azért én még siratom Cassie-t és Patrick-et :'( Örülök annak,hogy Macey és Harry összeházasodtak és,hogy befogadták Felicity-t :) meg,hogy a többieknek is jól megy a soruk :D
    A temetéses részt megkönnyeztem :'( Annyira imádtam amit írtál! Olyan szép volt :)
    Olyan fura,hogy most nem íróm azt,hogy siess a következővel....
    Kíváncsian várom a következő történeted és sok sikert hozzá :)
    Puszi :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon szeretem a blogod!!a szivemhez nott es olyan nehez lesz hogy nem olvashatom minden masnap :))vegig izgultam az egesz tortenetet..szoritottaam mindig a kis szerelmes parnak :)) az a kis uzenetem az elejen ...bekonnyezetem.. fantasztikus utoszo lett :)) kivancsi vagyok az uj tortenetedre:D

    VálaszTörlés
  5. Kedves Alexa L. Wozde!

    Én már szinte semmit se tudok írni... Azzal a bizonyos kommentárral elmondtam Neked mindent, amit valaha is akartam! Végezetül annyit, hogy örülök, hogy van egy ilyen csodás író társam, hogy ismerem, és hogy... Létezik!

    Puszillak, Imádlak,

    Liraa *-*

    VálaszTörlés
  6. Kár, hogy vége a bloggnak. Nagyon jòl írsz. Sok sikert kívánok a következő blogg írásához. Amit biztos olvasni fogok. Nagyon nehéz elengedni ezt a történetet.
    Bogi

    VálaszTörlés
  7. Csodás a befejezés!
    csak ennyit mondanék. :)

    VálaszTörlés
  8. Eszméletlenül szerettem/szeretem a blogodat!!! Minden nap megnéztem hogy van-e új fejezet. Nagyon sajnálom hogy vége!!! A befejezés pedig fantasztikus lett! Sok sikert a következő blogodhoz!! :))
    xxx

    VálaszTörlés
  9. Nagyon sajnálom hogy vége lett a blognak..:/ nagyon szerettem és minden nap megnéztem hogy van e új rész. A következő blogodat is biztosan olvasni fogom!:) Imádom a történeteidet és biztos vagyok benne hogy hiányozni fog ez a blog. Szandii xx

    VálaszTörlés
  10. An awesome ending of "Before you leave me to day"

    VálaszTörlés
  11. ez mind szép és jó..de mi az h a banda szét ment? mert?
    de amúgy imádtam/imádom/imádni fogom, ahogyan téged is!!

    VálaszTörlés
  12. szia:)direkt most akartam megírni az első kommentemet ebben a blogban:)mindig,minden részét olvastam:)imádni való betűk,szavak,mondatok,szövegek,részek-->és egy csodálatosan,fantasztikus BLLOG<3bár a 80.résztől vizes lett a szemem,de túléltem másokkal szemben.....remek blog volt!a másikat is olvasni fogom!Köszönöm,hogy írtad!!!:D

    VálaszTörlés
  13. jah és van egy kérdésem,h a főszereplő lánynak,mi a valódi neve csak mert nagyon szép és majd utána szeretnék nézni:D????:D

    VálaszTörlés
  14. Most olvastam el a blogodot két nap alatt. Imádtam ezt is és az ez előtt is úgyszintén. Nagyon tetszik ahogy írsz és az is hogy a ruhákat is megmutatod képen :) aranyos és fordulatos az egész történet, szomorú vagyok hogy vége, de a jelenlegi blogodat is elkezdem (amihez megintcsak sok reményt fűzök). Nem tudom visszalátogatsz e ide, de azért leírom :) Szóval összességében köszönöm ezt a (2) történetet. Fantsi xx

    VálaszTörlés