Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. június 25., hétfő

Fejezet: harminckettő

Az utóbbi pár napban hihetetlen sok... megfogalmazni sem tudom. Dicséretet - talán - és szeretet kaptam tőletek. Ha szeretnétek facebook-on is megtalálhattok: itt a link.
Rengeteg ötletet tudok belőletet meríteni és mindig erőt adtok egy-egy új fejezet megírásához. Köszönöm nektek.
Puszi: Alexa L. Wozde xx



♔ 

   (Macey Cowell)

   Mi történik itt? Miért történik ez?

   A buszból kiabálás hallatszik ki. Simonnal berohantunk és csak annyit látunk, hogy Harryt ketten (Zayn és Louis), míg Liamet csak Niall fogja.
   Ez elmondta!
   - Itt meg mégis mi történt? – ordított Simon. – Háromnegyed óra múlva interjú.
   - Liam csókolózott Macey-vel – ordította Harry, majd tüzet okádó szemekkel nézett rám.
   - Megígérted – suttogtam Liam-nek. Berohantam a szobánkba (Harryébe és Louiséba), majd összeszedtem minden dolgomat és becipeltem a fürdőszobába. Bezárkóztam és hátamat az ajtónak vetve lecsúsztam a földre. Mivel nem volt zár ezért a táskáimat az ajtó elé toltam. Megengedtem a zuhanyt, levetkőztem és beálltam alá. Leszartam ki hallja, ki nem… hisztizni akartam, hogy elvesztettem a barátomat. Kissé zokogni kezdtem.

   Nem csavartam magam köré törülközőt, amikor kiléptem a kabinból. Leguggoltam a bőröndöm elé és keresni kezdtem egy ruhát, amiben elkísérhetem a fiúkat arra a rohadt interjúra és még egyet az esti koncertre.
   Felvettem a fehérneműimet, valamint egy gumisderekú virágos szoknyát, amibe beletűrtem egy fehér felsőt. Ezekhez még felvettem egy farmerdzsekit és egy magas sarkú cipőt.


   Kicsit kisminkeltem magam és megcsináltam a hajamat és közben azon agyaltam, hogy a lámpa elbírná-e a súlyomat, ha egy kötéllel felakasztanám magam. Nem rossz gondolat, de amilyen elátkozott vagyok még az sem sikerülne.
   Estére kivettem egy szolidabb ruhát, ami fekete, piros masnis szoknyából, fehér felsőből és egy vöröses kardigánból állt. Nem visszük ezt túlzásba.


   - És fiúk hogy álltok a szerelemmel? – tette fel a kérdést a műsorvezető nő, mire a nézőtéren lévő összes fan feszült figyelemmel várta a válaszokat.
   - Eleanor és én kitűnően megvagyunk – mondta mosolyogva Louis.
   - Én és Zayn szinglik vagyunk – mutogatott a kis szöszi.
   - Engem se felejts ki – emelte fel a kezeit Harry.
   - Mi veletek Harry? – tette fel a kérdést a nő. Azt hitte Harry azért jelentkezik, hogy beszámolhasson, arról milyen boldogok vagyunk.
   - Ja, nem. Én is a szingli részleghez tartozom. Volt egy barátnőm, de Ő, úgy tűnik jobban kedveli a többi göndör One Direction tagot –adott egyszerű és egyenes választ. Még szerencse, hogy a színfalak mögött álltunk, különben bőgve és szégyenkezve rohannék ki a nézőtérről.
   - Liam, akkor te és Macey Cowell…? – kérdezte a nő.
   - Természetesen nem – mosolygott udvariasan Liam.
   - Csak a szád szeret az övével közeli társaságba kerülni – jegyezte meg cinikusan Harry. Kinézett rám. Már egy bő perce sírtam.
   Csak megráztam a fejemet és elmentem. Nem tudtam hova, csak el.
   - Segítened kell. Tudom, hogy nem vagyok a szíved csücske, de muszáj… - nyöszörögtem elcsukló hangon, mire Danielle magához rántott és szorosan megölelt. Viszonoztam az ölelését.
   - Láttam az interjút – mondta, majd beinvitált.

6 megjegyzés:

  1. Hajaj!:) Mik lesznek itt? remélem holnap tudsz felrakni új részt!:)

    VálaszTörlés
  2. úúúúúúúúúúúúú.... na most már kíváncsi vagyok :)) mi fog itt még történni ??,

    VálaszTörlés
  3. *o* Annyira imádom a blogodat*o*
    És azért kapsz szeretetet mert nagyon szeretünk:D(bár ezt már tudod,mivel leírtad...na mindegy xD) Szóval,siesss mert megőrülök:D Neeeeee...szakítás....brühühü....:/ Nagyon kíváncsi leszek,hogy hogyan fogják megoldani:D
    Puszi:Lara xoxo

    VálaszTörlés
  4. Nagyon de nagyon jó lett!! Remélem megoldódnak a dolgok,és minden rendben lesz :))

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szegény Macey :( remelem hogy Harry megbocsát neki :)
    Nem is tudok mást mondani :D
    Siess a következővel!!!! :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Uuuu..ez már kínzás. :DD Nehogymár szakítsom vele :'( Gyorsan a következőőőt!!! :) *.*

    VálaszTörlés