Kinézetet készítette: Noricii. Ha te is szeretnél vedd fel a kapcsolatot vele az alábbi blogcímen: http://noriciisblogdesign.blogspot.com/

2012. szeptember 2., vasárnap

Verseny!

Sziasztok!

Mivel a 63. fejezetben megemlítettem egy rejtvényt, így ti is kaptok egyet. Noricii csinált egy nagyon jót, így felrakom ide.

A feladat a következő:

Itt van a kép:











Ezt kitöltve kell beküldenetek szeptember 9-ig ide: alexandra_150@citromail.hu.
Nagyon fontos, hogy odaírjátok a neveiteket a tárgyba, így: rejtvény-név (ide írd bele a nevedet!)
És kérlek jelezzétek kommentben, hogy jelentkeztek.

A nyeremény: Ez lesz az, ami eléggé feltüzel majd titeket!
A nyertes beavatom a történet szomorú végébe (csak, hogy tisztázzuk több szomorúbb rész lesz és csak az egyiket árulom el neki, de választhat majd hogy 1, 2 vagy 3.)

Sok sikert, remélem sokan jelentkeztek majd.
Puszi: Alexa L. Wozde xx 

U.i.: Most vettem észre, hogy a 7-esben van egy kis hiba. Tehát abból a szóból a harmadik betűt hagyjátok ki♥ 
Kijavított formában feltettem. :D

9 megjegyzés:

  1. Én szeretnék jelentkezni:)de csak egy kicsit később tudom elküldeni:)
    xxAnett

    VálaszTörlés
  2. Jelentkeznék!:) Már küldöm is a megfejtést!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és a négyes is el van írva, hiányzik az utolsó betűnek a hely!:)

      Törlés
  3. Szia! Én is jelentkeznék és mindjárt küldöm is:D De a 7-es nem eggyel több betű?:D Mert így a megfejtés értelmetlen:D
    Puszi:Cheesegirlxxoo

    VálaszTörlés